Interview
Onze ambitie: een fantastisch bedrijf zijn om voor en mee te werken
NCOD
Onze mensen bieden advies, begeleiding en ondersteuning op klantgerichtheid en communicatie
NCOD Service management & communicatie adviseert, begeleidt en ondersteunt publieke dienstverleners bij strategische vraagstukken op het gebied van klantgerichtheid en communicatie.
Wij geloven dat uitmuntende dienstverlening en communicatie de sleutel is tot succesvolle organisaties. Ons team van ervaren experts staat klaar om jouw organisatie te begeleiden naar het verlenen van excellente service en optimale communicatie. Wij bieden op maat gemaakte trajecten die jouw dienstverlening en communicatie naar een hoger niveau tillen.
Wij zijn experts op het gebied organisatieontwikkeling en verandermanagement. Samen met organisaties en hun medewerkers werken we aan de implementatie van veranderingen en verbeteringen om zo de organisatiedoelen te realiseren.
Strategieontwikkeling: wij helpen bij het ontwikkelen van een servicegerichte strategie die aansluit bij jouw organisatiedoelen. Samen creëren we een blauwdruk voor een klantgerichte organisatie. Met onze hands-on mentaliteit implementeren we veranderingen en verbeteringen. Zet ons in voor de volgende werkzaamheden:
Klantbeleving en -tevredenheid: onze experts analyseren jouw klantreis en identificeren kansen voor verbetering. We meten klanttevredenheid en implementeren effectieve feedbackmechanismen. Hoe we dit doen?
Service innovatie: in een snel veranderende wereld is innovatie essentieel. Wij helpen je bij het ontwikkelen van nieuwe serviceconcepten en -technologieën.
Training en ontwikkeling: onze workshops en trainingen zorgen ervoor dat jouw medewerkers uitblinken in klantenservice. Van communicatievaardigheden tot gastvrijheid, wij bieden praktische tools en inzichten.
Ben jij klaar om jouw dienstverlening en communicatie naar een hoger niveau te tillen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij staan voor je klaar.
Neem contact op met Maarten,
Adviseur en vakgroepleider Service management & communicatie